Grodslampa

image276

Shima ska lämna staden. Hon säger att hon nästan saknar mig. Men bara nästan för hon tycker att vi är lika i frisyren så det är nästan som att jag är med henne.


-du är ju som jag så jag har dig ganska nära mest jämt

-nej jag är inte som du, varför skulle jag va det?
-på bilden ditt snigelhuvud

-du kan va en jävla snigelhuvud, jävla snigelslem

-du kan va din jäveljävel

-jävla slemsnigelnylle

-grodvårta

-grodfettarsle
-paddslemstunga

-snigelsnopp

-kalkonhuvud när den blir arg

-nej nu!

-du kan vara en babianrumpa

-jävla sugfiskhjärna

-blåsfiskanskite

-kräftfitta

-räkfitta

-fy fan

-för dig fy fan!!

-åltryne

-hundloppa

-grisfisollon

-snoppslem!!! HAHAHAHA

-din lumpna krokofant

-duuu!!!

-vad bråkar vi om? jag har glömt bort

-din sega banan, vet inte

-Ah just.. att jag är ett snigelhuvud

-aha

-du kan va

-du är

-nej du

-nej du

-snigelluder

-du var först, grodslampa

And so on........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0