Vilket svin hon är. Tack och hej då.

Min tid på KP är slut. I alla fall för den här gången. Bortsett från att min handledare Elin (som ni ser här på bilden) varit ett riktigt svin så kommer jag ändå att längta tillbaks. Här finns utrymme för mina galna upptåg. Det finns tålamod med barnsligheter och man är alltid nära till skratt.
image318
På tisdag ska Ola vara konfrencier på Nickelodeon Kids Awards, då ses vi igen på röda (orangea) mattan. Tills dess vill jag tacka Kamratposten och KPwebben för 10 händelserika och sorglösa veckor.


Kommentarer
Postat av: BLOMMA

DEAR GOD IN HEAVEN, HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.

2007-10-26 @ 23:20:23
URL: http://starlicious.blogg.se
Postat av: Linn

Visst är den för j*vla grym. Jag önskar att jag hade haft den på mig. Den hade passat min figur så bra.

2007-10-26 @ 23:58:07
Postat av: i.

alltså jag dör på riktigt.... hahahahahahahahaha.
WHAAATA....
varför har hon den på sig?

2007-10-27 @ 15:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0