Södersaga

Idag satte jag min fot på söder. Det är en galax långt från Vasastan. (Ett litet steg för människan ett gigantiskt steg för Linn) I södergalaxen, där var varelser klädda i blommigt och rutigt och prickigt. Alla verkade behöva stora glasögon med feta bågar. Vi gick på ett alien-fik som hette String. Där fanns en god toast som jag slukade med hull och hår.

image315

Mallan och Sarah åt en vegetarisk lasagne.  Med hjälp av den gröna linjen teleporterade jag mig tillbaks till t-centralen och sen vidare hem till min egen lilla galax Vasastan och min planet S:t Eriksplan. Snipp snapp slut så var sagan slut.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men HJÄLP vilken ful bild på mig!!! Ser ut som ett wide screen face! HAHAHHA

2007-10-24 @ 19:56:05
Postat av: Tomas E

Jag gillar Söder.

2007-10-25 @ 02:25:26
URL: http://tomaseketorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0