Kultureliten

Jag måste ändå få påstå att efter förra veckans alla kulturella aktiviteter så tillhör jag numera kultureliten. Oavsett om den första var en familjeföreställning, den andra en barnteater, den tredje en obscen revy och den fjärde en krogshow. Så tycker jag att jag borde få ett litet kulturpoäng. Icke att förglömma filmdramatiseringen om Edith Piafs liv som jag pinade mig själv igenom.

Efter revyn var det en lång talarlista så jag passade på att vara tyst, men här kommer mina ord:

Vill passa på att tacka min Lillebror, Bobbin lillstrumpa för den bästa helgen på mycket länge. Tekniker showen var ytterligare ett litet briljant smakprov på din brutala talang. Stora ord! Och jag menar det. Du är så begåvad och ibland avundas jag dig. Är glad att jag får vara en del och att jag får följa på era äventyr ibland. Så där tillfälligt adopterad till revyfamiljen.



Kommentarer
Postat av: Robin

Tack..du är söt du!!

2007-10-23 @ 08:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0