Ett nytt kapitel

.

Punkt.
Ge mig ett nytt kapitel. 
Blanka sidor och tomma rader.


Kommentarer
Postat av: Tomas E

Ibland kan jag bara vilja börja om från början. Men sen finns det för många kära saker man vill ta med sig. Så det går inte. Jag har byggt för starka band för att börja om på nya kapitel. Då blir längtan jobbig.

Sen måste jag säga att jag är enormt avundsjuk på din uppdateringsfrekvans, Linn. Där har jag en del att lära. Men så måste jag ju ha något att säga också...

2007-10-23 @ 23:55:59
URL: http://eketorp.blogspot.com
Postat av: Linn

Jag ska fortsätta skriva samma bok. Vill bara vända blad och skriva nått nytt. Egentligen har jag inte så mycket viktigt att säga. Jag har bara tid över att säga små saker =)

2007-10-24 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0