Elefantnötter och ömma vader

Åh nu har jag ätit sådana där elefantjordnötter. Sånna där som Dumbo gillar. Jag har frenetiskt skalat dom för att sedan hamstra dom i kinderna. Men nu kurrar magen. Hoppas på en rejäl portion pasta när jag kommer ut till landet. Det blir jag och far som får koka ihop nått. För vår mammut har övergett oss ikväll.

Ps. Jag har en obeskrivlig träningvärk. Jag skrattar hysterisk åt denna misär varje gång jag reser mig från stolen. Jag lovar att när jag skulle dra av mig mina svarta stuprör igår så fick jag dom knappt över vaderna för att dom explosionartat expanderat sedan träningspasset i tisdags. Det ömmar så fruktansvärt att jag inte ens kan raka benen. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0