El flamingo

Inledningen i Olas tacktal till mig när jag lämnade KP löd:

"Linn du har inte alls varit konstig eller påfrestande"

Jag låtsas att jag inte förstår vad han menar med det. Det har bara blivit några små hyss. Bland annat så skrev jag ett mail från Elins dator och sa att hon skulle bjuda alla på tårta. Men min stora plan på att stjäla den ståtliga  flamingon från Allt om Resor skred aldrig till verket. Men nu när jag inte behövde oroa mig för konsekvenserna så kunde jag inte gå förbi utan att ta den under armen och lägga benen på ryggen.

image326


Kommentarer
Postat av: i.

jag önskade mig en sak när jag fyllde 18 och det var en sån flamingo.

2007-10-30 @ 22:04:34
URL: http://starlicious.blogg.se
Postat av: Alice

jag måste bara säga att din header är det snyggaste jag sett idag, seriöst, den var skitfin :)

2007-10-30 @ 22:12:14
URL: http://lillalice.blogg.se
Postat av: Linn.

Tack Alice! Ingen som har kommenterat den innan.. Jag gillar den med. Får dröja lite till innan jag byter.

2007-10-30 @ 22:26:22
Postat av: Linn

Åh, jag vet Isofix. Men om du lägger alla dina tomma ciderburkar i en svart sopsäck och plantar lagom till jul då kan du köpa en till dig själv i julklapp.

2007-10-30 @ 22:28:05
Postat av: Tomas E

Jag vill oxå ha en sån där plastflamingo. fast kanske en noshörning eller giraff kanske. Har någon annan tidning en giraff månntro?

2007-10-31 @ 05:00:38
URL: http://eketorp.blogspot.com
Postat av: P

Snygg fågel ;)
Heter det inte your plans...?

2007-11-01 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0