Dagens SMS

Linn det finn en myra som har en liten trädgård med svampar som den äter av. Och för att ingt ska skada dess svampar samlar den in bakterier som skyddar svamparna.

/Kocken


Underbart. Tänk att jag har en egen liten biolog som håller mig informerad om allt som händer i världen. Det är precis sånt här jag vill veta Sånt som ingen annan vet och som ingen annan bryr sig om. Jag struntar i vilken rabatt Paris Hiltons hund pissar i eller i vilken säng Britney hoppar.

Kocken har förövrigt nämnt en viss sorts ödla som lever i ett matriarkat. Mer om det kommer senare. Följ den spännande fortsättningen.

För vidare information och frågor till vår biolog
var vänlig kontakta Anna Kock på hennes personsökare

Kommentarer
Postat av: Tomas E

Det var ju jätteintressant! Vi naturvetare är så missförstådda. Har du Kockens personsökarnr?

2007-10-18 @ 19:50:05
URL: http://eketorp.blogspot.com
Postat av: Linn

Det är så kul att du frågar just det Tomas. Kocken har blivit väldigt restiktiv när det kommer till att dela ut numret. Sedan millenieskiftet har hon fått så många blandade reaktioner på det här med personsökaren. Men jag ska höra med henne om hon inte kan kontakta dig =) haha.. hon kanske kan faxa över lite kuriosa.

2007-10-18 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0