Då droppar vi det!

Vissa människor har inte hittat kommentarsfunktionen här på bloggen och kommer därför med låna utlägg på msn istället. Veronica tycker att det har gått på tok för långt när jag bloggar om mens.

-Å man får inte blogga om bindor...
-Ääääääääsch! Haha jo, det får man.. men jag ska inte blogga om alla mina könssjukdomar, Haha. Du är 24 år och har du inte fått distans till din mens än. grattis!
-Men sånt pratar man inte om. Eller jo kanske alla andra nästan, särskilt flator.
-Tönt....
-Inte jag iaf! =)
-Nej, jag brukar inte heller göra det
-Min sak när jag har det eller inte...
-Men jag är inte pryd på det sättet
-Sen om jag säger att jag har ont pga av den det är en annan femma...
-Men du behöver inte läsa min blogg då
-Hahah jo
-Det är nog första gången jag bloggar om mens haha
-Bläääääääääää nu droppar vi det ämnet (observera det roliga i att hon säger nu droppar vi det ämnet)
-Nej jag ska få dig att säga ordet högt och tydligt mitt på sergels torg
-Nej fyyyyfan
-Åååh du är så himla skämmig Veronica, hahaha!
-Du är
-Möt mig på sergels torg klockan 5 så kanske jag kan skämma ut dig

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahaha. Om det är känsligt att skriva om mens... då är jag så opryd man kan bli. :S

2007-10-09 @ 10:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0