Tonight's the night we're gonna make it happen

Sedan ett år tillbaks så har jag och Masken ofta vandrat Torsgatan ner mot S:t Eriksplan. Mitt i veckan har det suttit människor på mysiga restauranger och vi har frågat oss:

-VEM går ut och äter på en fin restaurang en TISDAG?

Varje gång har vi gått där i mörkret i våra sunkiga träningskläder och avundats de människorna som bara så där går ut och äter en bit mat en helt vanlig tisdag. Till en kväll då vi bestämde oss för att vi ska göra det.

Första tisdagen i November. Då går vi ut. Låtsas som att vi är som alla dom andra som sitter där en helt vanlig tisdag och äter något dyrt utan att bry sig.

And finally, i dag är det den första tisdagen i November. Tonight's the night! Jag och min Mask ska ut och äta bland levande ljus, med ett glas vin och ett glas Cola. Bara för att vi också kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0