Spiderpig

Idag smög mig underbara lillebror in på msn och jag haffade honom direkt med ett entusiastiskt HAAAAJ eftersom jag inte hört av honom på år och dar. Men han fetdissade sin syster och anledningen ser ni här nedan.

-En bulle. Nä men Haaaj!
-Har inte tid
-Va! för mig har man alltid tid.. varför.. ska du spela?
-Nee för jag skulle in på ventrilo för att visa en låt som gick på internet radio, men nu han jag inte för att de var så inåt helvete sega på att ge mig lösenordet
-Hehe syyynd
-Mm remix på Spiderpig låten lixom!
-Va inte så bitter din bullgök
-MEEEN HAAAJ!
-Spiderpig.... weehu..!
-Mm precis, värsta remixen liksom! ååh så fick jag inte visa de den =(
-Men shit.. boom chicka booom chicka boom boom boom. Det är vad jag kallar remix!
-Mm precis det var en techno remix på Spiderpig, hallå personalen!
-Vilken f*cking spindelgris är det du snackar om.. Spelar han trumpet eller fiol?
-Neee...



Tokroligtklipp på ca 30 sekunder. This is it. The Spiderpig song!

Kommentarer
Postat av: Nathan aka Bullen liksom

jaa! Spiderpig är ju bara den bästa låten som finns!

2007-11-14 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0