In och finn

Innan jag berättar detta vill jag att ni ska veta att modebloggar hamnar på topp tre på min "det-tråkigaste-som-finns-i-hela-världen-lista". Men nu ska jag själv visa upp dagens eller låt säga årets kap. En tjusig liten mössa att sätta på knoppen. Den är med stor sannolikhet inte på modet någonstanns. Det kanske förklarar priset på 15 kr.

image377

-Titta vilken fin jag har hittat
-linn... du ser ut som en 12-årig förortsunge med identitetskris, säger Isa som var 12 år för bara nått år sedan.
-Okej

Det var ju typiskt jag som försöker utstråla deathmetal-hardcore-dangerous--killer/motherfucker.


Kommentarer
Postat av: isabell.

Grävde du upp den ur ÖoB:s realåda eller?

Ska du gå med den i vinter nu då?
I dont know u then
- vissla -

2007-11-22 @ 20:47:48
URL: http://starlicious.blogg.se
Postat av: Robin

BRA!!! HATA MODEBLOGGAR!!!

hihi moget va?

2007-11-23 @ 09:34:32
Postat av: Tomas E

Jag tycker du ser stenhård ut. Nästan.

2007-11-24 @ 18:20:06
URL: http://eketorp.blogspot.com
Postat av: Linn.

Tack Thomas =) Det sägs ju att ögonen är själens spegel. Jag är ju stenhård. Moorrrrr!

2007-11-24 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0