Flingsalt på smöret

Så lyckat! Det här måste vi göra om. Varje tisdag om vi hade råd, men förhoppningsvis i alla fall en gång i månaden.

Det var flingsalt på smöret. Lyxfaktorn steg genast till tio på skalan. Sen en guldstjärna på det när jag fick Pepsi Max till den gigantiska skål med blåmusslor som jag beställde till varmrätt.


image337

  

Precis som alla andra tisdagar så målade Masken sina naglar i mitt badrum. Det enda som skiljde oss från alla andra som är ute och äter en vanlig tisdag det var att vi dvs jag hade med en kamera. Piiinsamt. Men jag smygfotade Maskens tallrik när ingen såg så vi skulle smälta in.


Kommentarer
Postat av: Tomas E

Klart man kan gå ut en tisdag. Något annat folk drar sig för är att göra saker själv, typ gå på bio eller äta ute för den delen. Jag ska pröva att göra allt själv. En vacker dag kanske jag vågar gå ut själv. Jag tror dock jag börjar med att vara full själv. Tvivlar på att det är så skoj dock.

Om du inte vil riva för stora hål i plånboken kan jag rekommendera Byn i Röda Bergen. Du kommer dit om du går Torsgatan åt andra hållet, dvs norr från S:t Eriksplan och tittar vänster. Urgott, urmysigt och inte så dyrt. Värt ett besök om du inte varit där. Det är ett franskt crêperie, by the way.

2007-11-07 @ 06:05:48
URL: http://eketorp.blogspot.com
Postat av: Linn.

Byn är vår största inspirationskälla. Det är byn vi gått förbi och sett folk sitta i värmen medan vi själva stått där i regnet. Jag vet inte riktigt om jag är på hela den här gör det själv grejjen. Men det kan kanske bli en trendigt, vilket tar onani till en helt annan dimension. Tänk på det Thomas!

2007-11-07 @ 11:11:43
Postat av: Tomas E

Ha ha! Klockrent.

2007-11-09 @ 18:52:28
URL: http://eketorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0