Flashback

image378

En gång var vi små, bror och jag. han var lika hög som ett grässtrå när han satt på marken och jag var två huvuden längre. Det var ungefär 2 decennier sedan. Jag var busigt blond och bror skrattade åt mina skämt. (se på bilden) I dag känns allt så annorlunda. Helt plötsligt är jag två äpplen hög vid hans sida och jag får sällan positiv respons på några skämt alls. Men allt är inte så annorlunda som det kan verka. Robin har precis som på bilden fortfarande en liten glugg mellan tänderna och jag bär fortfarande snusnäsduk.

Kommentarer
Postat av: isabell.

JAG VILL ÄTA UPP DIG! din madre och padre har fått de finaste ungarna.

2007-11-23 @ 20:17:30
URL: http://starlicious.blogg.se
Postat av: Linn.

Tack tack.. Visst. Så söt jag en gång var. Och bror med för den delen =)

2007-11-23 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0