Ett stycke historia

Helgens äventyr bestod i en efterlängtad galenskap tillsammans med det självutnämnda packet i Uppsala. En viss Fröken Kock hade lovat att bjuda på middag. Men med huset fullt fattade Kocken beslutet att vi skulle skjuta upp den flamberade falukorven till ett senare tillfälle.

Efter förfest ett och två var kvällens slutdestination någon festlig homotillställning. Jag kände mig så långt ifrån stureplan och min Mask som jag kunde komma. Flickorna gick varken att hänga i julgran eller ta i med tång. Men Mästerkatten och Ankan bjöd upp till dans.

Mästerkatten stod för kvällen i särklass främsta underhållning. Jag känner ingen som kan bli så full och fortfarande stå på benen. Efter att ha petat i sig några pommes frites vid tretiden på väg hem försökte hon sno en neongrön stol med sig hem. Problemet var bara att hon med stolen under armen sprang rakt in i första bästa vakt och blev haffad på bar gärning.

image352

  

Miss Kock har telefonsex på waynes coffee. Mästerkattan sitter i Ankans knä och dricker en av  femton öl. Ett gäng packade sillar belamrar bäddsoffan i någon form av efterfest.

  

Appropå den senaste tidens tjat om formler så låg Mästerkattens kurslitteratur uppfläkt på frukostbordet. Ett uppslag som nästan fick mig att tappa matlusten.

Kommentarer
Postat av: Ankan

ack, vilket dygn! det var befriande att se den begränsade bild-upplagan. kul att du kom hit linnen, snart igen!

2007-11-19 @ 13:11:56
Postat av: Linn.

Snart igen! It's a deal. Jag skulle aldrig framställa mina vänner i dålig dager. Därför är det brist på bildmaterial från helgen *censur med andra ord* Puss på dig lill Anka!

2007-11-19 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0