Ett kilo toblerone

Min pappa har nu bevisligen gett uttrycket IQ badboll ett ansikte. I lördags lämnade han landet för jobb i New York. Mor har längtat och saknat sin man och jag har gjort mitt bästa för att hålla ställningarna och spenderat större delen av veckan på ön. Idag klockan 15 skulle jag hämta faderkakan på Arlanda.

Men till mors förfäran så har tidräkningen gjort att han tagit fel på dag vilket han skamset ringer och talar om.

I landet i väst har han enligt rykten införskaffat två exemplar Ipod nano, en till sig själv och en till min bror. Samt en Iphone till den andra brodern. Ikväll ringde han och frågade om det var nått jag ville beställa. Då var han på flygplatsen så jag antar att det landar ett kilo toblerone på Arlanda imorgon klockan tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0