En heldagskur Helosan

Det kalla klimatet och den torra luften har gjort att mina smakfulla och dyrbara läppar förlorat delar av din dragningskraft och blivit smärtsamt stela. Tanken på lite idominsalva fick mig att rota igenom mina gömmor i badrummet. Plötsligt fann jag den. Salvan som lagar sprickor i huden på en narig flodhäst. Salvan som mjukar upp skalet på en hårdkokt sköldpadda. En heldagskur och mina läppar är helt oemotståndliga igen. I natt ska jag mumifiera mig själv med ett lager Helosan på hela kroppen och en gasbinda.


image346

Kommentarer
Postat av: fiorella

Gillar din blogg starkt :)

2007-11-14 @ 19:08:34
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: L

Snygg blogg:) men du kan inte vara allvarlig med att mumifiera dig? haha:P

2007-11-14 @ 19:40:18
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: Linn.

Hey!! Två nya gäster som tittar förbi. Trevligt att råkas.. Välkommna in!

2007-11-14 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0