Att leva med lögnen

Det här har tagit oväntade proportioner. Lögnen, jag klarar inte av att leva med den längre. Det som från början var ett inlägg som jag inte trodde att ni kunde tolka som annat än ett skämt, visade sig bli en snackis. Jag trodde att ni förstått relationen jag har till min Mask. Det är trots allt min fru vi talar om. Det strömmar in frågor och grattis meddelanden till Masken via bloggen, sms och msn.

Den dagen det finns ett maskbarn i Marikas mage så kommer jag att skriva det från dag ETT. Det kommer att bloggas om ultraljud, namnförslag, barnmat och blöjor.

Det kommer inte att uppenbaras när hon ser ut att vara i åttonde månaden. Mitt liv är inte så händelserikt att en sådan sak passerar obemärkt förbi. I'll let you know!

Jag ber om ursäkt och hoppas att detta missförtånd inte påverkar sanningshalten i den här bloggen.

image328
Sommarbild på Masken och Larven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0