001 002 003

Jag blev i juni månad introducerad till den mycket tidskrävande leken där man i tur ordning ska hitta en bil med regestreringsnummer 001, 002, 003 och så vidare till 999.

Leken har övergått till ett liv i ständigt jagandet. Bilköer.... parkeringsplatser.. omkörningar... och mötande trafik. Överallt söker jag efter 001. Så tänker jag att så länge jag inte hittat 001 så är jag formellt inte med i leken och kan därför hoppa av, kaste in handduken utan vidare. Men på senare tid har frustrationer övergått i ångest inför att hitta den första bilen. Då helt plötsligt kommer jag aldrig att kunna släppa taget, aldrig aldrig aldrig någonsin få ro i själen.

Tävlingsmänniska på gott och på ont. Atleast I kicked ass with Sherlock ;)


Kommentarer
Postat av: Cressida

Skulle det vara lättare att köra baklänges, dvs börjar med 999?

2007-11-12 @ 17:08:19
URL: http://cressida.blogg.se
Postat av: ava.

haha..denna lek är inte bara beroendeframkallande, den är livsfarlig. speciellt om nummerplåtarna ska fotograferas. watch your back. me just tell you!

2007-11-21 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0