Som sommarsnö

Efter att jag bjudit fröken frisör på middag satte vi oss i solen och åt glass jag. Shima fick en liten och jag fick en stor. Sen gick vi gatan ner hem till mig igen och spelade stress i min soffa. Jag ägde! Vann alla gånger. Trots att Shima fifflade med korten och fuskstressade hela tiden (och alla som känner mig vet att jag aldrig skulle erkänna en förlust så därför talar jag tvärt om språket ibland).

 

- Maj är bästa månaden för det blommar så vackert.
- Ja dom är så fina sånna där rosavita blad.
- Körsbärsblommor
- Ja, dom är liksom som sommarsnö
- Nej det är blad
- Men det är som sommarsnö
- Nej sommarblad


Kommentarer
Postat av: Shima

Bara så du vet Linnie, så är det fortfarande sommarsnö och jag ägde dig de två första omgångarna!! Sniglar kan inte stressa men dom gör tappra försök...

2007-05-23 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0