Skratt attack

Har fortfarande lite ont i magen utav att ha övergett mina vänner på salongen. Har fruktat skolbänken. Nu ligger fem små äckliga böcker här bredvid mig för att jag mentalt ska förbereda mig på att öppna dom och skriva den vidriga tentan. Jag erbjuder 50 spänn för varje rätt svar ni kan ge mig. Haha..

Men just när jag öppnat dörren till tulegatan 41 så ser jag en bekant figur som rör sig i korridoren. Jag tog AK under armen och drog henne längst bak i klassrummet. Där satt vi och fnittrade ikapp tills det brast totalt och garvet liksom pös ut genom öronen på oss båda. En närsynt Lundhagen och en uggla var mer än vi klarade av.



Kommentarer
Postat av: jo

Vem är ugglan?

2007-05-15 @ 22:08:53
URL: http://blog.myspace.com/johannaetzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0