Sista dagen

Så var sju veckors praktik ett minne blott. Mycket har jag fått göra och vara med om. Framförallt så har jag fått mig ett sisterhood. Så fina människor som jag redan saknar. Idealisten kvinnokämpen och legenden Åsa, fina flickan, myspaceaddicted och talangfulla Pernilla, ambitiösa, glada fnitter Emma.

Sista jobbet för den här gången publiceras på söndag på SalongK.se. Det är min intervju med Sonja Aldén. Och som Pernilla sa. Objektivitet är förlegat. Jag undrar om hon vill gifta sig med mig?

Här kommer ett klipp från min sista dag på salongen.



Åååh. De har veckorna har verkligen förgyllt min tillvaro. Känns konstigt att gå tillbaks till skolan.
Hur ska nästa praktik kunna motsvara dessa erfarenheter och upplevelser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0