Hänt på msn

-Kaka, är du där?
-Japps nu!
-Weei! Jag har en fråga har du en matlåda till mig.. eller ska vi gå ut och äta imorgon?
-Var ute och plocka maskrosor
-Åh.. jag älskar maskrosor
-Usch nej de sprider sig som bara den
-Hmm matlåda jo jag har gjort en till mig
- =(
-En provisorisk
-Ah.. den kan du ju faktiskt äta till frukost
-Hehe nono men middag i sånt fall
-Vad sägs om en sushi
-Men du behöver man datorn imorgon?
-Vet ej
-Åhhh du kan inte locka med sånt
-Det kan bli tungt med båda dator och matlåda, förresten har jag ätit vattenmelon, la den i frysen.. så först fick jag frossa och nu kissar jag nästan på mig
-Hahaha
-1 kilo
-Oj, men det är ju bara vatten
-Exakt
-Men kärnorna är nyttiga
-Är dom..  jag har nog svalt en eller två
-Jag orkar inte släpa på allt
-Skit i matlådan
-Så vi kör på sushi
-Bokat!
-Bara för att det är du

Kommentarer
Postat av: jo

...det kallar jag käääärlek! man offrar inte sin lunchlåda för vem som helst. /jo

2007-05-15 @ 22:09:58
URL: http://blog.myspace.com/johannaetzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0