Gjort sen sist och vad som komma skall

Som ni märkt så går det här med bloggandet i vågor. Dessa dagar när det har hänt en hel massa så har jag bara inte hunnit sätta mig ned och andra dagar så jag har haft så gott som ingenting att skriva om så resulterar det i meningslösa filmer där jag hoppas studsmatta och bakar kaka. Så..

Det är alltså inte så att det inte hänt någonting utan jag har bara inte haft tid. Nu går veckan mot sitt slut.
För att sammanfatta vad jag gjort sen sist kommer en lista.

-Besök på metro angående praktikplats på bildred.
-Intervju med Sonja Aldén som jag skriver på tills nästa vecka
-Linn och Masken kväll med en härlig fruktsallad och en kass film
-Fotografering i studio med Rickard. Bilderna är så sjukt snygga att jag blir kär i både Rickard och mig själv. Haha!!
-Krig på redaktionen. Det kockar i grytan och jag har en vecka kvar på praktiken :/
-Picknick i humlegården med SalongK.
-Avsked =(  Min favorit, Pernilla slutar för att jobba på Aftonbladet

Vad som komma skall!!

-Motorcykel till ön

-Hämta upp flicka från centralen imon

-Möta upp Masken och Shima

-Gå på underbara brors krogshow

-Gå på lång härlig promenad och mata hästarna
-Söndagssofta och inte göra någonting med någon speciell




Rickard sitter och håller på bilderna från fotograferingen igår. Men en liten försmak finns här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0