Fredagmiddag klockan 21:30

Jag satt på huk på den lilla trappen in till mormor. Det doftade syrener och nykokt kaffe. Nu är maj snart till ända och jag önskar att alla årstider hade samma harmoniska effekt på min själ.  Har tillbringar mycket tid till plugg men hunnit med trevliga middagar och ett besök till brors slututställning på  Berghs.

I fredags kom moster på besök. Dom hänger stadigt min mor och hennes syster. Vi undrar alla hur det kan finnas så mycket att prata om. Men så länge det finns vin finns det anledning att gagga. Jag deltog endast vid middan sen hörde jag dom sitta nedanför på verandan långt in på natten. Men jag håller med om att nattliga konversationer har något särskillt.

   
  

Bilder:

1. Drugs

2. Middag vid 21:30

3. Far

4. Mor

5. Moster

6. Stämningsbild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0