Bildbevis


Idag hade marknadskommuniktionsgruppen möte angående lanseringen av studentportalen för kommunikationsklassen. Arbetet går sakta men säkert framåt. Men idag gick det nog lite extra sakta för att en liten varelse vid namn Zoe deltog i diskussionerna. Jag är alltid ärlig när det gäller  så nykläckta barn. I de flesta fall är krypen inte särskillt fagra. Men Zoe och jag fick vad jag skulle vilja kalla en "connection". Jag började föreställa mig hur det skulle vara att hålla i den. En sån liten människa. Tänk om jag skulle tycka att det var roligt. Då är steget inte långt ifrån att jag börjar bearbeta tanken på att någon gång investera i en egen. För det är väl adoption som ligger nämast till hands med tankte på att fortplantning fortfarande bara fungerar mellan två personer av motsatt kön. (men moder jord och evolutionen kommer säkert på nått smart inom kort, hela grejen hona hane känns lite förlegat, eller?)

Hur som helst så lyckades AK alias Kakan (bilden i mitten) fånga en halvsuddig bild som räcker för bevis för att jag verkligen har hållt i en bebis.

  




 


Kommentarer
Postat av: sandra

trodde aldrig att jag skulle få se dig hålla i en bäbis.. men det går framot.. bra =)

2007-05-24 @ 00:34:21
URL: http://sandriiisen.blogg.se
Postat av: Anonym

Kolla bebisens ögon. Ser den inte aningens.. nervös ut? Hahaha.

2007-05-24 @ 15:30:46
URL: http://starlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0