What's new on msn

-Raring, mår du bättre?
-njaaa
-är du ledsen att du blivit ensam nu?
-inte febervärk
-skönt det iaf
-jag ringde den just g=)
-ha ha oki stod ni och grät?
-En och en halv timme sen lite abstinens haha nej verkligen inte
-ha ha du e Kär
-men det känns ju skumt att vara ensam, nej då det är jag inte jag är lite svag bara hon luktar så gott =)
-jo alltid jobbigt att vara ensam när man har haft besök ett tag men nu är du ju hos ma och pa
-Japp, vilken koll du har
-hon luktar gott?! ha ha stenkoll!
-du har mig under lupp
-jajemen
-kanske åker jag till vänstersidan nästa helg
-aha där ser man
-då är du kär!  visste det
-men åååh
-ha!
-nåja
-hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0