Regression och pubertala problem

Vad hände med Idas sommarvisa och Den blomstertid. Det är knappt så jag tror att sommarlovet har börjat. Avslutningspub och billig öl. Vilket skämt. Jag vill ha sång och syrener, björkris och jordgubbstårta precis som förr. Det var bättre förr. Det inser jag nu. För ledig får man inte heller va. Får man ingen riktig avslutning får man fixa en själv. Imorgon åker jag till Skärgårdsstad och sjunga sommarsånger. Sedan är jag ledig. Hela helgen. Bäst av allt. Den Vackra kommer hit.

Det är inte bara jag som tycker att det var bättre förr. Linn och Lotta letar desperat efter sin barndom. I soffan läser dom KP och jag lyssnar med stora öron. Det handlar om att rymma hemifrån och om varför man ska ha BH.




  

Sööööööööööööööööt!! Jag vill äta upp den.

Kommentarer
Postat av: Blomma

När ska du göra mig med barn? Har ju lovat dig en sån där..

2007-06-14 @ 14:08:08
URL: http://starlicious.blogg.se
Postat av: Wisefool

Tålamod. Det krävs mycket mer träning ;)

2007-06-14 @ 15:13:49
Postat av: Blomma

Jag gillar träning. Speciellt när jag får hålla i kurserna.

2007-06-14 @ 15:18:48
URL: http://starlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0