No no drama

Nej jag är inte alls någon dramaqueen och här har ni beviset.


När slutar shimmen jobba imon?
Vid sju
Ooh kom till mig då
Vill jättegärna men ska på 25 årsfirande imorgon
Va!!
Den andra rosa kommer väl??
Ja men vi skulle ju leka. Vi hade ju bestämt
Lilla sötgurka
Men du är en sjögurka. Jag har ju ringit masken med
Jag vet men jag trodde jag kunde smita
Nej
Men det var ingen middag, det var kalas
Okej fest alltså var?
I handen, kom hit med den rosa och masken..
Jag är förkrossad nu hade värsta planen ju
Va inte det tycker ju om dig massor,massor!!!!!!!!  
Du måste dö, tyvärr
Vaffö???? jag vill inte!!!! dö...
Du måste för du är svikit systraskapet
säg inte såå..
Jo, du är död
jag tittar på dig med hundögonen..
Mm men åh hallon då hon vill ju träffa dig
Kan möta upp er efter kalaset det slutar vid nio...
Men åh alltså hon kommer vid tjugo i nio så vi kan vänta in dig din kaka
Jag vill träffa henne också...jaaaa!!!
Men åh din kaka nu får du leva igen.
Ska fika lite nu. Puss på dig kexet mitt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0