Som en hermelin

image215

Idag har jag och fru Halldan varit på museum. Det naturhistoriska. Vi har sett flera hundra uppstoppade djur bland annat ett fladderpälsdjur. Vi har testat vår hörsel och jag har fått bekräftat att jag har superhearing. Min lungkapacitet var dock 14% ifrån godkänt. Sedan hoppade vi jämfota. Fru Halldan matchar en groda medan mina skutt är i klass med en hermelin.


Järven är min personliga favorit.



En liten uggla



Ett fladderpälsdjur



Jag och den här slusken har likadana näsor



En isbjörn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det roligaste utav allt var fladderpälsdjuret..

2007-07-05 @ 20:34:04
Postat av: Anonym

Skjorta/Hängslen/Slips, jag diggar din "variation" av kläder.

2007-07-06 @ 08:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0