Situation: Hasseludden

Shima, Stockholms hetaste frisör på alla sätt och vis har ett kundträd och halva vänstra grenen består av hela min familj, släkt och vänner. Hon kallar mig för Queen bee och jag kallar mig själv för hennes hallick. Alla pengar Shima tjänar ska vi nämligen sätta sprätt på. Kvällens konversation löd såhär:

-Queen bee..
-Boka datum i augusti
-You're wish is sometimes my command...
-Sure it is. Fixi fixi sen bokar vi spa med helkroppsmassage =)
-I fix, sen relax
-Jaaa
-Yeah
-Massage
-Spa eller sista minuten
-Och ansiktsbehandling, sista minuten låter också bra, men spa....
-Jaa, Hasseludden! Men jag haaaaaatar morgonrockar
-Givet! Jag med, en liten tjock en blir man
-Jag hatar dom!! Jordens fulaste plagg. Det är det där skärpet
-Ja det är sant
-Därför jag aldrig börjat på någon kampsport
-Du skulle inte klara snigel'
-Jag skulle äga
-Nää, du skulle bli rädd lilla lemuhr
-Moahhahahh aldrig. Jag har tekniken i blodet.. Haaaaayyaaaaa! Kung Fu!! Sumo, det borde vi pröva
-Ja!!
-Men det är en annan grej..
-Sumo på hasseludden??!!
-Bokat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0