Flatkocken

Jag har en Kock på andra sidan atlanten. Hon och Svampen är där för att studera. Hon är en sån där Kock som inte kan någonting om matlagning, men som gärna håller mig vaken om natten.  Som igår. Nu var det länge sen vi sågs. Men om en månad kommer flatkocken hem och då har vi bestämt att vi små skärgårdsnördar ska gräva mask och fiska.

-Vet du linn anna får operera råttor
-Nee på sant
-I hjärnan
-Haha
-Helt sant
-När ska det bli något vettigt av er två? operera möss
-Jag är vettig. eller?
-Mm, vad ska ni bidra med, till samhället undrar jag
-Vi håller på att bota epilepsi. Det du
-Ah, okej, möss är en bra början
-Avundsjuk?
-Nja
-Jo lite, du skulle gilla det, det är pilligt
-Blir jag bjuden på nobelmiddan =) jag lover att uppföra mig
-Ok
-YES!
-Bordsdam till Kock
-Absolut
-Professor Kock
-Ska vi ha frack då båda två så kanske vi kan ragga upp Madde
-Nä bara du
-Slå klackarna i taket med ers höghet
-Ha ha, Nä lemuhr.ska du ragga upp Madde får du inte hänga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0