Vernissage och goa människor



Idag har vi haft vernissage på våra terminsprojekt. Mina fötter sticker och pulserar. Helt slut. Framförallt för att  jag plockat och diskat champagneglas största delen av tiden.

Trevligast av allt var att skojja runt med lite nytt folk. Har inte haft någon kontakt alls med övriga klasser på skolan. Grafisk kommunikation och Digital design till exempel. Tråkigast av allt  är att när jag nu tagit mig tid att lära känna dom så ska dom sluta. Men ut med dom gamla och in med dom nya. I februari kommer det nya klasser och jag ska se till att det blir lite mer öppet klimat på skolan. Vi som pluggar kommunikation borde ju inte ha så svårt att skapa nya kontakter. Mer fredagsöl/läsk och goa människor.

Imorgon är det avslutningsfest. (efter att jag varit duktig och tvättat min tvätt) Kommer bli en grym tillställning. I alla fall jag är på G =)


500 kr till den som kommer hit och masserar mina fötter.
NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0