Sex Rydberg chicks på middag

Sex Rydberg chicks på middag

På morgonen satt jag på jobbet i ett zoombieartat tillstånd. Tänkte att det här med middag ikväll var ett katastrofalt beslut. Tänkte att jag hann kanske hem och sova en minut innan damerna skulle anlända men jag styrde med maten och dukade bordet sen fanns det liksom ingen tid över. Pastasallad som enligt uppgift smakade bra. Den höll ju på att ta slut så jag antar att den var åtminstonne var ätlig. Det är nog så att när gymnasievännerna get together så snackas det mest plugg. Det roade väl alla utom Elon som är den enda av oss som lever ett riktigt liv med ett riktigt jobb. Haha..

Det tog bara 4 år innan vi fick se filmen från modevisningen som Plankan och Elon arrangerat på gymnasiet. NOSTALGI! Helt sjukt att det är så länge sen nu.

Sen smidde vi planer för framtiden. En middag på Allmänna Galleriet i början på februari och en resa till Frankrike i sommar. Öh. Låt mig säga att vi börjar med att styra upp middag så får vi se vad som händer
med La France.

Nästa stopp isbaren!

Fler bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0