I den gula villan

I den gula villan

 
Igår var det kalas i den gula villan. Födelsedagsbarnet Daniel och halva norrbotten var där. Det blev en kulturell resa i musiken och dansens tecken. Jag och sigge hade flera lustiga, seriösa och heta dialoger mellan alla sms som skulle tolkas och komponeras =) det är en hel vetenskap det där. Men het är hon Sigge. Don't mess things up. Jag hoppas på en lägesrapport senare under dagen.

Fler bilder

Själv ska jag packa en liiiten väska och åka till ön igen. Jobb imorgon. Ser jag fram emot. Högstadiet var ett tag sen.


Dagens låt: I can't say I'm sorry

"So, I hear you're hanging with someone new
Never thought I would ask the question
No, I never thought I'd say this to you
Some how it feels like a blessing
No more could or would or should
Now that feeling's gone for good

Cuz even when I'm looking back into your eyes
I can't say I'm sorry
When I think about the best days of my life
I can't say I'm sorry
Cuz I can never tell myself I didn't try
I can't say I'm sorry now
I won't turn around
I can't say I'm sorry"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0