Gossar att sätta tänderna i


Mina två favorit homosar.

Nu har prinsessan flyttat in. Eller hennes post trillar i alla fall in här. Det betyder att jag kommer att få träffa henne minst en gång i veckan. Från och med februari så bor hon även runt knuten. I samma byggnat fast på gatan runt hörnet. Prinsessan som även kallas Tommy är den goaste gossen i stan.

Så har jag en ny favoritlåt som går på repeat här hemma med min lover boy Magnus Carlsson.
Spår nummer 5 på skivan Proper. Åh vad glad jag blir..

Men schh.. Säg inget till Tommy om att jag har en romans med Magnus. Jag tror att Tommy skulle tycka att jag inkräktar på hans revir.




Kommentarer
Postat av: Maja

Wow. Gillar verkligen hur du skriver blogg!

2007-01-17 @ 19:57:42
URL: http://itsmorelikejustadance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0