Extrapiser och middag med la Masko


Vaknade och fick smått paniik över att jag inte dammsugit rummet. 30 minuter senare kom roomie som jag ska dela lägenhet med framöver. Pjuu.. Vilken underbar start på dagen. Smöret var slut. Två mjukmackor utan någonting till frukost. Fy.. vad fattigt tänkte jag. Så det blev till att dra på sig något anständigt och kila till klippet vid fridhemsplan. Jag har nu gått över från att samla vuxenpoäng till pensionärspoäng. Kollar extrapriser och kör kundvagn istället för den vanliga korgen som jag alltid lyckas fylla så attt hälften ramlar ut. Hur kan man döpa en butik till klippet . Jag känner mig ruinerad varje gång jag går därifrån. 478:- fattigare släpade jag de två tunga kassarna hem.

Snart blir det powerwalk med la Masko

Hon insisterade på att få bjuda på middag. Nått med kyckling. Sen blir det film i min soffa.
Suppose att Natta nog ska vara med på ett hörn. Yepp.. Hon klänger sig kvar i stan. En dag till och hon ska få veckostäda både badrum och kök.






Aj s*tan! Jag glömde köpa lätta till mina lingonbröd =/

Kommentarer
Postat av: Johanna Etzén

Jag tror mig vara säker på att lingonbröd är Sveriges mest köpta...ses på tisdag Linn!/jo

2007-01-07 @ 15:51:59
URL: http://blogg.myspace.com/johannaetzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0