En trogen resenär


Imorgon är det fredag och jag och Ak ska gå på revy. Det är en bit att åka till Åkersberga för den som bor på Ekerö. Tar lite drygt två timmar.

-Shiiiiit det är ju as lång att åka
-Tänk inte på det nu
-Fan vad jag åker buss, jag borde få pris
-Ja
-För den  mest trogna resenären med sl
-Men jag har åkt buss från ljusterö i hela mitt liv
-och 5000:-
-Ja
-I resecheck
-Det borde du få
-Ja, det blir ju kul när jag väl kommer fram! och sen har vi som sagt sällskap en bit
-Ja men vi kommer garva som satan på tåget det är ju halva grejen att få åka kommunalt med mig =)
-Så sant så sant det ska bli skönt att få skratta lite
-Ojoj. du kommer skratta åt bror min=) två muhr på samma gång. Klarar du det?
-Hmmm ja det får vi se, kommer ha ont i käkarna men jag ska förbereda mig inte skratta idag
eller imorgon fm
-Tänk om vi får jätte tråkigt  =/ haha då kan vi skratta åt det haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha
IDAG ska jag INTE åka buss! SKÖNT!

2007-01-20 @ 12:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0