En stund på jorden

En stund på jorden


Jag tror att jag fått en stund på jorden. Den stunden är här. Den stunden är nu.
"Tomorrow is a promise the night can't keep"

Jag kommer ihåg att jag för en tid sedan bara ville sova för att allt kändes hemskt
och livet saknade mening. Att vakna var den jobbigaste stunden på
dygnet för att då kände jag mig fången i verkligheten. Bara genom sömn kunde
jag fly från den.

Jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjort den senaste tiden.
Det är så skönt att må bra. Att leva igen.

Jag älskar min Katt som sover på den blå fotöljen och min mor och far som står vid grillen mitt i vintern och håller om varann. Jag älskar mina bröder som jag vet älskar mig.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0