En Kotte, en bikt, en chokladask


Idag har jag levererat en chokladask till redaktörsansvarig för digitala medier på DN. Jag vill också ha ett seriöst jobb och få chokladaskar av trevliga studenter :P

I takt med att skavsåret läker avtar också ilskan över skorna. Idag tog jag med mina små guldägg till skomakaren. Dom ska få en ny fin sula. Med förhoppning om att dom blir lite snällare mot mina fötter.

Jag måste passa på att bikta mig. Jag skäms verkligen över att jag kan vara en sådan virrpanna. Klarade inte av en sådan enkel sak som att ta fram Karros köttfärs ur frysen. Men det var kul att spela amerikanskfotboll med den frusna klumpen  =)  ONE TWO MEAT!

Jag är normaltvis inte så tankspridd. Ibland har jag bara tankarna på annat håll.
Nu har jag till exempel en Kotte som springer runt i mina dagliga drömmar.
Vet inte vem eller vad det är. But I'll do my best to find out.


*Make this illusion real
To find out what we feel*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0