ABSOLUT ISBAREN

ABSOLUT ISBAREN

Zombielinn hade oanade energiresurser. Efter bullbak, freesbeegolf korvgrillning och middag så bar det iväg till isbaren. Allas vår norrlänning fröken Kalix var kung i isbaren. Det var ett grymt och avslut på dagen. Jag fick en drink à la Linn utan alkohol som smakade äppelmos =) Plankan (längst till höger) gjorde stora planer på en modevisning i den frostiga lokalen. Naket sa jag. Diamanter sa hon. ABSOLUT!

Snygga var vi i alla fall i våra alien kappor.
Tack Kalix för en kylig annorlunda kväll =)  Puss!


Fler bilder





 


Kommentarer
Postat av: Kalix

Vad kul med bilder:):) Såg bilddagboken också...vilka fina kort!!! Det var så himla kul att ni kunde komma förbi. Jag uppskattar det jättemycket. Suck, blir så glad när jag tänker på det. Vi höres snart hoppas jag:)

Kram!!!

2007-01-10 @ 01:44:43
URL: http://www.quvinna.se
Postat av: Kalix (igen)

...glömde säga...jag ser ut som en slickad lemmel...shit vilken korkad min jag lyckades få till. Jag vet att man inte ska vara så kritisk - sorry kan inte hjälpa det.

Kram igen!

2007-01-10 @ 01:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0