You give me fever

En ipren senare så har jag gjort klyftpotatis och tuggar salta pastiller.
Fick just en kall hand i pannan som sa att jag är varm. Jag fattar inte riktigt hur
hon mäter temperaturen för igår hade jag då ingen feber med då kallade hon mig het.

Jag gillar inte det här med svaga knän. Nu har jag det i dubbel bemärkelse.
Det ena går att bota med smärtstillande men jag hittar inget botemedel till den
senare åkomman. Det oroar mig. Jag kanske inte hittar något som lindrar mina
svaga knän och den lilla knölen i bröstet som bultar.


Bli inte rädd. Just take it cool and feel the smell of sweet perfume.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du har problem Linn. Bli frisk så har du ett problem mindre. Hoho!
/The L group

2007-02-27 @ 23:06:43
URL: http://axang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0