Bygga bo

Bygga bo
(två var strandsatta pga motorstopp och kameran blev ett bra tidsfördriv i väntan på startkablar)

Det tjatas om mitt bristande engagemang och jag kan tala om att min samvete börjar ta stryk.
Jag tror själv inte på några bortförklaringar men hon är i alla fall en förklaring  till varför denna blogg
varit livlös de senaste två veckorna.

Någon har nämligen byggt bo här sedan två veckor och jag måste erkänna att jag trivs med det.
Det är sådär så att jag oroar mig för hur tomt och tyst det kommer bli när hon åker.. För jag antar att dagarna är räknade tills på torsdag.. 

Men först är det tisdag och sen är det födelsedag och jag har handlat en present.

Kommentarer
Postat av: Jo Etzén

Jag tror att sådär framåt fredagseftermiddagen kommer ett inlägg, som antingen tar igen de avsaknade uppdateringarna i längd - eller i innehåll. Jag väntar, låt se. Och trots att jag är en som har saknat nya ord från dig, så tycker jag att din bortförklaring mer är ett skäl. Ett förbannat bra sådant. /jo

2007-02-26 @ 20:40:09
URL: http://blog.myspace.com/johannaetzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0