Där är den!

Helt plötsligt var den bara där. Så lätt kunde jag ha missat den. Men ögon höll på att trilla ut och jag tappade nästan körförmågan när jag såg den.

001! That's it ..Ett halvår senare. Fumlade fram kameran på mobilen i rondellen vid roslagstull. YES!

image385

DÄR DÄR är den, 001... Det känns som en seger. En liten seger. Fast jag vet att det bara är början. 002 NEXT..

Alldeles nyss berättade jag för fröken Halldan som introduserade mig i leken och då lät det så här.

-Vet du vad jag hittade igår
-Nej?
-001, I got it..YES!
-VI SAMMANBETAR DET VET DU
-Va, nej, hahah. Gör vi?
-ja det gör vi verkligen
-Får man det. Åh, men tänk om jag blir anklagad för fusk.. jag hatar det
-Det blir du inte
-Jag är inte så säker. Men jag har alltid gillat att göra saker tillsammans
-Haha, me too babe
-Du är ju hur som helst min partner in crime. Det vill säga den enda som får mig att begå brott
-Think outside the box Linn


Kommentarer
Postat av: Robin

Tyvärr funkar inte den där bilden som bevis. Du får börja om.

2007-12-03 @ 09:16:44
Postat av: ava.

jag håller med föregående talare :p

2007-12-03 @ 09:56:25
Postat av: linn.

Stick!

2007-12-03 @ 12:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0