A lot to do


Nu skäms jag lite för att jag inte uppdaterat på hela dagen igår. Det är lite häktiskt just nu. Mycket som händer och mycket att göra. Se vilken fin bortförklaring. Det bästa är att jag ändå känner mig helt ledig och fri från stress.

Nu är det snart primär på revyn. En och en halv vecka. Rekvisitan hade varit en enkel match om det inte vore för den feta kanariefågeln. Men visst är det väl kul med något att bita så länge det inte är ett surt äpple. Hahahahaah..
It appears to me att ingen annan än jag skrattar år mina skämt. Men jag är så nöjd med att få mig själv att skratta så det spelar faktiskt ingen som helst roll..

Igår var det utgång med packet som jag för övrigt ska fira nyår med. Det blir i Stocksund med dresscode kavaj vilket gör mig en smula stressad. Men men imorgon blir det mellandagsrea i Täby..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0