Situation: KåPe

Nu har jag landat fyra våningar upp på sveavägen. Jag har ett eget kontor som kan liknas vid en skrubb och en Elin i rummet intill som svarar på alla mina nördiga frågor.

Det tog lite tid att vänja sig vid denna äppeldator.

Här meckar vi för fullt inför lanseringen av KPwebben som vi hoppas ska bli en oas för alla små människor på nätet. Här kan barnen fånga fisk och sortera bajs.

Själv är jag helt inne i uppdaterandet av frågor och svar. Vem är världens smartaste människa och hur stort är sveriges största träd? fråga mig jag kan allt..

Jag filar även på resultatformuleringar till frågesporten.

Såhär låter det om man får ett poäng av tio:
Ett ynka litet rätt. Dinosaurier tillhör kanske inte ett av dina största intressen. Men vem bryr sig, dom är utdöda sen länge sen och du har säkert stora kunskaper inom något annat område.

Om man får två poäng av tio:
Två poäng! Du blir nog ingen dinosauriejägare eller professor på det här området. Du har säkert andra intressen än utdöda djur. Men kom ihåg en sak. Om du möter en jätteödla med sylvassa tänder, SPRING FÖR LIVET!

Kul va! Jag trivs i alla fall och tur är väl det. För här ska jag spendera mina närmsta 10 veckor.

Kommentarer
Postat av: Shima

Du har hamnat där du hör hemma. Där kan du bo!!! Puss och kram

2007-08-24 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0