Schlagerkväll och festliga flator

Shimmen och jag rullade in i Pride park till tonerna av Sonja Aldén. Jag tänkte gå upp på scenen och fria, men hennes höga klackar gjorde mig smått obekväm så det fick va. Istället bjöds jag på en macka med skagen som stod mig ända upp i halsen långt in på natten. Vi investerade i en sockerkick och köpte den största kanelbullen vi
kunde hitta.







Sen tramsade vi vidare till centralen där Isa glatt avnjöt två cheesburgare (med endas ost). Vi drack varsin vatten och fyllde rummet med intressanta diskussioner om mynt med två sidor. Hon är en klurig en den där Isa. Ibland låter det både tokigt och klokt. Hon bidrar i alla fall till turbulent tankeverksamhet och ordväxling.

Om tjejfesten kan vi konstatera:

-Alla flator spelar inte i samma division
-Det var trångt på dansgolvet
-Vi fick rabatt i baren
-Det fanns inga gränser för hur man fick klä sig







Kommentarer
Postat av: J

HAHA!

2008-12-02 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0