Om penntroll, tallbarr och facebookträsk

Idag har fru lämnat mig för att åka hem till småland och dofta på tallbarr. Vi har varit fram och tillbaks mellan storstad och skärgård och det kan vara jobbigt för ett litet penntroll att inte ha en fast punkt i tillvaron. Så hon ska plocka med sig några tallbarr och lägga i sin ficka tills hon återvänder på lördag. I bagaget ska även en exotisk fångst asätande insjödjur med klor ingå Dessa ska förtäras under festliga omständigheter senare på kvällen.

Så nu är jag lämnad att leva utan kärlek kyssar och smek i över tre dagar.

För allas information så har jag nu återigen fallit för trycket. Förra gången övergav jag icq för msn. Dettas skedde ca ett decenium efter övriga invånade på denna planet. Nu har jag ena foten i facebookträsket. Bättre sent än aldrig. Ingen skulle tro mig om jag sa att jag pluggar Kommunikation nya medier.

Kommentarer
Postat av: Blomma

jag saknar dig..
nästa gång jag säger att jag vill åka tillbaka, övertala mig att stanna då.

2007-08-16 @ 16:51:58
URL: http://starlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0