Norrmälarstrand

 image250 





















När sista dagen på jobbet för den här gången var avklarad hade Viweka styrt upp en utekväll på Gerdas. Jag drog med Shimmie till en hittils outforskad del av kungsholmen. Norrmälarstrand bjöd på stormigt väder och goda alkoholfria drinkar. Så här i efterhand undrar jag om Shimas drink verkligen var fri från gladsubstanser.

  

Dagens schema:

Möta fru vid tåget och bära hem femtio kilo Isa och 10 kilo kräftor
Kidnappa Shima från Solna Spa
Bunkra upp med pepsi max
Kräftskiva på verandan med födelsedagsbarnet Linnéa, kusiner, bröder m fl.

Kommentarer
Postat av: Shima

Lovely!! Tack för en underbar helg, massa mys. Det är nåt speciellt med den där ön. Varje gång jag åker dit kommer jag tillbaka med en golfboll i näsan... massa puss

2007-08-20 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0