Error

Min dator fick rabies i förra veckan. Med tårarna i halsen trodde jag att jag skulle bli tvungen att avliva min älskling. Jag stoppade ner hans lemmar så som sladdar och kablar för att åka på en sista färd. Men på obduktionsbordet slog hjärtat ett litet slag. Den externa hårddisken och jag höll varandra hård när dator doktorn Leif gjorde gjorde hjärt och lungräddning.

Efter några timmar återkom han till livet. Jag jublade och tackade elektronikspöket för att han inte tog min kärleks själ till den andra sidan. Åtminstonne inte den här gången.

Nu kan blogg snart vara up to date igen.

Kommentarer
Postat av: Shima

Linnie, du är en sån dramaqueen!! ;) Massa kärlek

2007-08-14 @ 22:15:16
Postat av: isofix

hahahahahahahahaha.
oh. JA! det är hon.
Men hon lugnar ner sig ganska så snabbt faktiskt.
Har Shima blogg?

2007-08-15 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0